Logo webu
Česká verze
Přejít na Slovenskou verzi
Otevřít vyhledávání
Otvoriť menu

JBL Jump Fest 2020

Peter Samuelis

24.02.2021

V září již tradičně přivítalo centrum Košic slovenskou a evropskou atletickou špičku na 5. ročníku JBL Jump Fest. Rok 2020, nebo rok korony, dělal problémy každému organizátorovi eventů. Nevyhnulo se to ani organizátorům Jump Festu. S podporou titulárního partnera audio značky JBL se nakonec vše podařilo dotáhnout do úspěšného konce.
JBL podporuje atletiku
Titulární sponzor stojí při tomto projektu od samého začátku. Firma DSI Czech, která je již více než 28 let distributorem značky JBL na český a slovenský trh je zároveň spoluorganizátorem této akce. Sport a hudba patří k sobě. Víme to my v Česku a na Slovensku a vědí to i v americké a evropské centrále značky. JBL podporuje basketbalisty v NBA či světoznámé fotbalisty. My na Slovensku a v Česku jsme se vybrali atletickou cestou.

JBL Jump Fest 2020
Foto: Marek Findrík

5. ročník ve znamení rekordů
Bez podpory JBL bychom se letos nedočkali množství rekordů. Ve skoku do dálky mužů měli diváci možnost vidět, nejkvalitnější soutěž v krátké historii eventu, když průměrný výkon první trojice byl 775 cm, což bylo o 13 cm více než před rokem. V sprinterských disciplínách se rekordy lámaly jedna radost. Slovenské želízka, i když se jim nepodařilo zvítězit utvořily nejlepší slovenské výkony v historii. Matej Balúch dosáhl 7,69s na 60 yardů překážek a Ján Volko, který je zároveň ambasadorem značky JBL, 6,33s na hladkých 60 yardů. Rekordy mítinku se podařilo dosáhnout Dominikovi Záleskému z Česka, který porazil Volka o 4 setiny a na překážkářské 60-ce Dominikovi Staszkiewiczovi z Polska v čase 7,41s. Všichni atleti si odvezli domů kromě krásných vzpomínek i trendové True Wireless sluchátka a vítězům disciplín jsme přibalili do tašky i nějaký ten reproduktor.

JBL Jump Fest 2020
Foto: Miroslav Vacula

Název JBL Jump Fest již není neznámý
Z maličkého eventu v srdci střední Evropy pomaličku roste event, který začíná mít ohlasy po celém světě. Vždyť jen poslední ročník zasáhl téměř 800 000 uživatelů na sociálních sítích, nebo 10 000 uživatelů sledovalo živý přenos na Facebooku. Ikonická oranžová JBL barva se tedy nevyjímá už jen na samotném místě eventu na bannerech či beach flecích ale už ji vidět prostřednictvím médií všude po světě. Věříme, že další ročník bude pokračovat v tomto trendu.

Pošlete článek známému