Přejít na Slovenskou verzi
Otevřít vyhledávání
Otvoriť menu

Recenze JBL E45BT: Kompaktní sluchátka s hlavovým mostem

TouchIT

24.08.2017

Tento typ sluchátek patří mezi univerzální a dají se použít jako kabelové nebo bezdrátové. Pokud je použijete jako bezdrátové, získáte funkcionalitu navíc, a to v možností ovládání hovorů nebo hudby. Platí to při spojení se smartphonem. Při spojení přes Bluetooth a Windows 10 jsme sice tlačítkem na hudbu dokázali přehrávání pozastavit, ale spustit se už nepodařilo. I v kabelovém režimu se budou dát použít na telefonování a na pozastavení hudby či přijetí hovorů. Je na nich mikrofon s tlačítkem.
Konstrukce sluchátek je i přes 40 mm měniče odlišná. Výrobce je udělal kompaktnější. Jsou typu supra-aural a přiloží se na uši. Přítlak není velký. Při sezení nebude působit rušivě a při chůzi oceníte větší stabilitu na hlavě. Polstrování mušlí je koženkové, spojovací oblouk má po celém svém obvodu jemnou výstuž pokrytou látkou.

Sluchátka jsme spárovali s telefonem i přenosným počítačem. Výhodou tohoto systému u JBL je, že při poslouchání hudby z notebooku nezmeškáme přicházající hovor. Pokud nám někdo volá, sluchátka se automaticky přepnou na telefon. Sluchátka se nabíjí přes microUSB konektor na levé mušli a na pravé je souprava ovládacích tlačítek na úpravu hlasitosti, hovory, párování a zapnutí. Na jedno nabití vydrží maximálně 16 hodin přehrávání. To je pro mnohé prakticky několik dní, navíc se dají nabít nabíječkou od smartphonu.

JBL E45BT

Zvuk

Zvukově jsou velmi dobré. Speciálně upozorňujeme na středy a výšky. Jistě, nechybí ani basy, jak je už u JBL zvykem. Nejsou nijak přeexponované a na vhodné úrovni doplňují celkovou reprodukci hudby. Výšky jsou zřetelné, ale ne příliš rezonující a kazící dojem z audia. Všechno je výborně sladěné. Pokud je porovnáme s oceněnými sluchátky od Creative, je tu menší "prostorová" vnímavost zvuku.

TOP argument pro JBL E45BT
- Kompaktní verze so 40 mm měniči

Hodnocení
+ vhodné k přenášení a nošení při chůzi, kabelový i bezdrátový režim, multi-párování, vyvážený zvuk
– menší hloubka zvuku kvůli konstrukci

Verdikt
JBL E45BT jsou nejkompaktnější sluchátka v testu s hlavovým mostem. Jejich silnou stránkou je, že se dají použít i jako Bluetooth sluchátka. Jsou vhodná na cestování a nošení venku. Jejich výhodou je, že se mušle dají sklopit ve spojovacím mostu a udělat z nich prostorově nenáročnou věc v batohu. Kvalita zvuku je vyrovnaná a budete s nimi spokojeni.

Pošlete článek známému